FAQ

Priser og betaling

Hvad koster det?
Vi tilbyder forskellige sprogydelser, og priserne varierer fra projekt til projekt. Inden for korrekturlæsning tilbyder vi dog faste priser. Se dem her.

Få et tilbud på en konkret opgave her: TILBUD. Vi er konkurrencedygtige på prisen.

 

Hvordan betaler man?
Når en ydelse er leveret, sender vi en faktura med almindelige betalingsbetingelser. For offentlige institutioner gælder, at vi naturligvis accepterer elektronisk fakturering.

 

Privatlivspolitik

Behandles tilsendt materiale fortroligt?
Ja. Vi følger GDPR-regelsættet til punkt og prikke, og vi har i tillæg indført interne procedurer for behandling af både personoplysninger og tilsendt materiale. Vores kunder tæller private virksomheder og offentlige organisitioner, og de kan regne med fuld diskretion og fortrolighed. 

Læs mere om vores privatlivspolitik her.

Vi har særlige krav til behandingen af data. Kan I håndtere det?

I udgangspunktet ja, men der kan i sjældne tilfælde være krav, som vi ikke kan honorere. Hvis en kunde har specifikke ønsker til, hvordan vi håndterer data, og ønsker et bindende tilsagn fra Textservice, underskriver vi gerne en fortrolighedskontrakt, inden arbejdet igangsættes.

Kan man sende filer via jeres website?

Nej, vi foretrækker at modtage filerne over mail (mail@textservice.dk) eller via en sikker fildelingstjeneste, fx WeTransfer

 

Fortrydelse og reklamation

Hvis jeg er utilfreds?

Vi lægger stor vægt på, at det produkt, vi leverer, har højeste kvalitet, hvad enten der er tale om korrekturlæsning, oversættelse, transskription eller tekstforfatning.

Er du utilfreds med arbejdet, skal du senest inden for 10 dage, efter at ydelsen er modtaget, rette henvendelse til Textservice. Er der mod forventning fejl eller mangler i den ydelse, vi har leveret, udbedrer vi det – naturligvis uden beregning.

Vi har aftalt en ydelse. Kan jeg fortryde?

Den aftale om levering af en ydelse, der indgås skriftligt mellem Textservice og en kunde, kan fortrydes. Fortrydelsen skal dog skriftligt meddeles Textservice senest tre hverdage før det tidspunkt, hvor arbejdet er aftalt at skulle påbegyndes.

Kan man udskyde en aftale?

Ja, naturligvis, bare vi får besked nogle dage i forvejen. Vi oplever jævnligt, at en tekst, der fx skal korrekturlæses eller oversættes, ikke er klar på det aftalte tidspunkt. Så rykker vi bare arbejdet nogle dage eller uger efter kundens ønske. 

 

Om Textservice

Hvad er jeres historie?

Textservice er et ungt bureau, der blev etableret i 2020. Sitet textservice.dk er – sammen med opgavekorrektur.dk – en del af virksomheden Textservice. Opgavekorrektur har eksisteret siden 2016. Hos Opgavekorrektur har vi løbende udført korrekturlæsning, transskribering og oversættelse for en lang række private og offentlige kunder.

Al den aktivitet i Opgavekorrektur, der ikke angår akademisk korrekturlæsning, har vi nu samlet i Textservice.

Alle virksomheder har en mission. Har I også det hos Textservice?

Nej, ikke ud over at levere kvalitetsprodukter og god service til vores kunder. 

Textservice

Textservice skaber værdi gennem professionel korrektur, oversættelse, transskribering og tekstforfatning.

 

Kontaktinfo

mail@textservice.dk

(+45) 93 90 89 33